سيب را جدي بگيريد


 





 
ميوه رسيده سيب داراي 80 درصد قند و ميوه اي مناسب براي افراد ديابتي است، چرا که براي سوختن نياز زيادي به انسولين ندارد. در پوست سيب، ويتامين ها و املاح زيادي از جمله تيامين، نياسين، ريبوفلاوين، ويتامين c، فسفر و... وجود دارد. براي رفع يبوست هاي مزمن در مدت 15 روز، روزانه 3 عدد سيب به صورت صبح ناشتا، قبل از نهار و قبل از خواب ميل کنيد. دم کرده پوست درخت سيب مي تواند تب مالاريا و تب هاي صفراوي را به خوبي تحت کنترل درآورد. کساني که بيماري نقرس دارند و افرادي که اسيد اوريک خون شان افزايش مي يابد، بدون ترديد با مصرف روزانه 4 عدد سيب با پوست، مانع تشکيل اسيد اوريک مي شوند. روزانه مصرف يک استکان از افشره سيب مانع هر نوع گرفتگي صدا مي شود.
اگر دچار ناراحتي عفوني و روده اي مي باشيد، از دم کرده برگ سيب استفاده کنيد. مقدار 120 گرم برگ سيب را در يک ليتر آب به مدت 5 دقيقه دم کرده و روزانه يک فنجان از آن را ميل کنيد. اگر اشتها نداريد هميشه سيب را بو کنيد. اگر آدم وسواسي هستيد روزانه 5 عدد سيب را به مدت 70 روز ميل کنيد تا تاثير آن بر شما آشکار شود. اگر ورم مفاصل داريد، دچار رماتيسم هستيد يا ناراحتي هاي کليوي داريد که منجر به کاهش ادرار مي شود، 50 گرم پوست خشک شده سيب را در 2 ليوان آب به مدت 10 دقيقه بجوشانيد و در سه نوبت قبل از غذا ميل کنيد.
مصرف سيب با پوست به نسبت روزانه يک عدد در صبح ناشتا مي تواند شما را از ابتلا به سرطان در امان نگه دارد. سيب غني از ويتامين هاي گروه b، منيزيم و فسفر است. به همين دليل در تقويت اعصاب نقش بسزايي دارد.
منبع:کوچه ما شماره 7.